INFORMACJE

O nas Regulamin Polityka prywatności Współpraca

Regulamin

WARUNKI UŻYTKOWANIA SERWISU

1. Sklep internetowy www.PannaKlara.pl oferuje produkty wyposażenia wnętrz oraz akcesoria, które zamawiać można 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Sklep internetowy www.PannaKlara.pl prowadzi sprzedaż internetową na terenie Unii Europejskiej.
3. Składając zamówienie w naszym sklepie Klient rejestruje się i akceptuje warunki i zasady sprzedaży niniejszego regulaminu.
4. W celu złożenia zamówienia wypełnij prawidłowo formularz, który po zaakceptowaniu zostanie automatycznie przesłany do nas.
5. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie artykuły zamieszczone w katalogu produktów dostępne na stronie w chwili składania zamówienia.
6. Towary kupione w naszym sklepie są oryginalne oraz fabrycznie nowe.
7. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji i anulowania zamówień w uzasadnionych przypadkach oraz w przypadku błędów na stronie niezależnych od nas (np. błędy wynikające z wadliwego funkcjonowania serwera lub ataki hackerskie).
8. Zdjęcia na stronie mogą minimalnie różnić się od faktycznego wyglądu produktów, co może być skutkiem używania określonego oprogramowania. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy.
9. Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie wysłany email potwierdzający przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku potwierdzenia prosimy o kontakt na adres: sklep@pannaklara.pl w celu zweryfikowania ewentualnego błędu.
10. Płatności w naszym sklepie obsługuje wyłącznie system PayPal, za pomocą którego zamówienie może być również opłacone za pomocą karty debetowej/płatniczej. Zamówienia nieopłacone są automatycznie anulowane.
11. Realizacja zamówienia rozpoczyna się bezpośrednio po jego opłaceniu. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza, w przypadku wątpliwości co do poprawności podanych danych będziemy kontaktować się telefonicznie lub mailowo co może wydłużyć czas realizacji zamówienia.
12. Czas realizacji zamówień wynosi 7 dni roboczych (przesyłki wysyłane są z UK, stąd czas dostawy). W przypadku sytuacji od nas niezależnych zastrzegamy sobie odstępstwo od tych terminów, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
13. Gdy zauważysz uszkodzenie paczki,dostarczanej przez kureira, spisz protokół zniszczeń w jego obecności. W przypadku jakiejkolwiek szkody, musisz nas poinformować o tym fakcie tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż dwa dni robocze po otrzymaniu, e-mailem: sklep@pannaklara.pl i, jeśli to możliwe, prześlij zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Zawsze dołączaj swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu i nr zamówienia, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
14. Towar zakupiony za pośrednictwem naszego sklepu możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić tylko wtedy, gdy produkt jest w nieużywanym stanie. Ważne jest, aby przesyłka była kompletna i w oryginalnym stanie (oryginalne nienaruszone opakowanie). Koszty zwrotu opłaca Klient. Otrzymasz zwrot kosztów zakupionego towaru PayPalem w ciągu 15 dni roboczych.
15. W przypadku ukrytej wady produktu oraz innych reklamacji skontaktuj się z nami za pomocą maila sklep@pannaklara.pl. Postaramy się rozwiązać problem najszybciej jak się da w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.
16. Dostawa towaru odbywa się za pomocą firm kurierskiech DPD, DHL oraz GLS (przesyłki gabarytowe) oraz RoyalMail i Poczta Polska (przesyłki drobne) na adres wskazany w formularzu zamówienia.
17. Jeżeli adres jest błędnie podany lub Adresat nie odbierze zamówienia, sklep nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności. Jeżeli przesyłka będzie musiała być wysłana ponownie, koszty ponownego wysłania ponosi kupujący.
18. Zamówienia produktów gabarytowych obciążone są dodatkowym kosztem uzależnionym od rozmiarów i wagi artykułów, koszty przesyłki ustalane są przez firmy kurierskie.
19. Jeśli produkt wysłany nie zgadza się z zamówionym, sklep zwróci koszt takiego produktu lub wymieni na prawidłowy bez dodatkowych kosztów.
20. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych na stronie bez podawania przyczyn. Nie dotyczy to zamówień przyjętych już do realizacji.
21. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofywania produktów z oferty bez uprzedniego powiadamiania.
22. Koszt przesyłki jest wliczany w końcowej fazie składania zamówienia i wynosi 20,00. Na koszt przesyłki składa się opłata pocztowa + koszt opakowania zamówienia.
23. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa konsumenckiego Distance Selling Regulations (DSR)2000, Consumer Protection (Distance Selling) Directive 97/7/EC, Electronic Commerce Directive 2000.
24.Powyższe zasady dotyczą sklepu internetowego który jest własnością firmy KidKidHooray działającej w UK, 249 Greenend Avenue, PA5 0LG.
25. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie bez podawania przyczyn i uprzedniego informowania.

« wróć

O nas Regulamin Polityka prywatności Współpraca